wtorek, 31 grudnia 2013

Witam.


Nazywam się Dorota, ale wolę gdy zwracają się do mnie Dośka. Mam 14 lat i mieszkam w małej miejscowości pod Opole.

Kończy nam się rok 2013 i wraz z jego końcem zaczynamy dwanaście miesięcy nowego roku 2014. Chyba każdy chce by przyszły rok był lepszy od teraźniejszego. Ja też jestem w tej grupie osób. Powiedziałam sobie, że rok 2014 będzie rokiem "zmian". Jak nigdy postawiłam sobie postanowienie, które zamierzam realizować. Pierwszym krokiem w realizacji go jest założenie bloga. Powiedziałam sobie "A czemu nie? Niczym nie tracę."
Jest to mój pierwszy bloga, więc nie od razu wszystko będzie idealne. Proszę o wyrozumiałość, gdy zrobię coś źle. Miłe widziane są także dobre rady :) Zamierzam pisać notki na różny temat, po co się ograniczać? Zamierzam dodawać wpisy 2-3 razy w tygodniu. Czasami częściej, innym razem rzadziej. Na pewno notka pojawi się raz na tydzień, to wam mogę obiecać.
Może zastanawiacie się dla czego akurat taka nazwa? Wybrałam ją ponieważ nasze życie składa się z różnych elementów: szkoła, rodzina, przyjaciele, hobby, zainteresowania. Nigdy nie myślałam o blogu, ten pomysł zaszedł mnie nagle, spontanicznie. Jest takim nieplanowanym elementem w moim życiu. Jak na razie nie pasującym, ale wszystko co nowe jest inne. Mam nadzieje, że wkrótce stanie się jego stała częścią.

Z nadchodzącym rokiem 2014 życzę wam dużo uśmiechu, niezwykłych przygód, wspaniałych wspomnień, żeby uronione przez was łzy były łzami radości, niezapomnianych znajomości i dużo radości. ♥
Na dziś to chyba tyle, jeśli o czymś zapomniałam na pewno pojawi się się w kolejnym wpisie.
Do zobaczenia. 

11 komentarzy:

  1. Szczęśliwego nowego! ♥ Obserwujemy? Ja już! :)
    http://ulkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu :)

    obserwuję i zapraszam ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga :). Bardzo ładne tło :D. Szczęśliwego Nowego Roku
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry początek blogowania na zakończenie starego roku :) klikam i obserwuje :)Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. Życzę tobie aby nadchodzący rok był rokiem blogowania, zdobywania szczytów, pokonywania własnych słabości i spełniania marzeń :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia życzę :33
    Szczęśliwego nowego roku! ;D

    Zapraszam na mój blog ,będzie mi bardzo miło jeśli zajżysz i KLIKNIESZ w baner ROSEGAL <33.
    Jeśli Ci się spodoba ,skomentuj,zaobserwuj ;))

    http://dont-benormal.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu ! Szczęśliwego nowego roku !
    Zapraszam ;). Obserwujemy ? ;3
    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w prowadzeniu bloga i dużo sukcesów w 2014! :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Hapy nwe year
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia , początki zawsze są trudne , ale z czasem będzie coraz lepiej ! <3

    zapraszam do mnie :

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)
    Szczęśliwego nowego roku :D

    entail.blogspot.com --> Jeżeli zaobserwujesz, to odwdzięcze się na pewno tylko napisz w komentarzu, że obserwujesz.

    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w blogowaniu!! :)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń