niedziela, 19 stycznia 2014

Monotonia.

Przepraszam was za długą nieobecność na blogu, ale jak każdy z nas ja równię zmam życie po za siecią. Zbliża się koniec pierwszego semestru trzeba popoprawiać, co się da, żeby wyjść w miarę dobrze. W sumie nie jest tak, źle, jeśli nic nie ulegnie zmianie. Spodziewałam się, że będzie znacznie gorzej. Mam same piątki i czwórki jedna tróję i nawet trafiła się szóstka, ale do paska trochę mi brakuje.
Znów się nie wysypiam. W szkole na ostatnich lekcjach już nie wiem, o czym rozmawiamy i nie umiem zebrać myśli, nie mówią o jakimkolwiek skupieniu. Weekendy są zdecydowanie za krótkie by zrobić wszystko, co sobie zaplanowałam. Jak chciała bym już ferie, ale niestety. Przerwę w nauce będę mieć dopiero w połowie lutego. 
Na szczęście jutro mam tylko trzy lekcję, ale jest także druga strona medalu, idę do dentysty. Przez cały tydzień mówiłam o tym, że muszę do niego iść, a gdy już się zapisałam zastanawiam się czy tak w ogóle iść… Im szybciej poniedziałku i godziny jedenastej, tym bardziej nie chcę tam iść. Ale wiem, że muszę. Ból zęba z dnia na dzień staje się coraz gorszy. Będę musiała się jakoś przełamać i tam pójść i mieć to z głowy. Trzymajcie za mnie kciuki, żebym dała rade i nie uciekła z gabinetu.

Ale śliczny cytat i ta podobizna myszki Miki, aż chciałabym coś takiego na ścianie w pokoju.:D


Dostałam kolejną nominację do Liebster Awards, ale już robiłam jedną notkę na ten temat. Myślicie, żeby znów zrobić wpis o takiej tematyce, czy nie? 

30 komentarzy:

  1. Ja mam do ferii tyle rzeczy do napisania, popraw, żeby mieć lepszą średnią na koniec semestru (oceny) + dodatkowo sprawdziany i kartkówki, które są wpisane normalnie do dziennika ! :(

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama sie zastanów,ja myślę,że lepiej podziekować osobie która cie nominowała i nie robić koljenych postów :)

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jesli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już ferie i bardzo się cieszę. Na co dzień mam zbyt dużo na głowie. Wracam do domu o 18.30 i wtedy mam świadomość, że muszę jeszcze odrobić lekcje i nauczyć się na sprawdziany... Sama się dziwie, że moja średnia na sem. to 5.00 ;/ ...ale postaram się utrzymać się tak dalej do końca roku szkolnego. Tobie tez powodzenia i dobrych ocen ♥♥♥
    +Obserwuję i liczę na rewanż

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis,
    ja już zaczęłam ferie ^^

    Dziękuję że do mnie wpadłaś, ja już obserwuję teraz TY :*

    http://fabrykaszczesciaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ferie dopiero w połowie lutego...
    Co do dentysty to również nie lubię do niego chodzić, no ale cóż, jak trzeba to trzeba.
    http://workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuper blog <3
    Obs za obs? jak tak to daj znać
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już półrocze zakończyłam i teraz mam Ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja , akurat zaczynam ferie : D . Zawsze w weekend brakowało mi czasu na przyjemności jak i naukę . Dlatego w sobotę sprzątam pokój i odrabiam wszystkie lekcje jakie mam , z tygodnia , a niedziele zostawiam na naukę , spróbuj może takie coś zastosować u siebie , myślę , iż pomoże :D . + Zapraszam do obserwacji : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw się, ja również mam późno ferie.
    Na szczęście nie muszę nic poprawiać, bo ocenki są okej. :)
    powodzenia u dentysty, nie bój się! :D
    http://become-need-you-here.blogspot.com obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam dopiero 17 lutego ;(
    zapraszam :)
    http://andzia-o-o.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to samo - szkoła mnie przytłacza, z niczym się nie wyrabiam, a ferii nie dość, że nie widać (też zaczynają mi się w połowie lutego), to jeszcze przez długi czas będzie mi towarzyszyć to samo uczucie. Co do LBA, jak uważasz - jak masz wenę, chęci to czemu nie; jeśli będziesz się do tego postu zmuszać, po prostu odpuść.
    Pozdrawiam,
    ellione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też szkoła mnie przytłacza, miałam moment załamania i buntu rok temu, ale wiem że mi się to nie opłaciło, jednak nie ciągne tego tak idealnie jak kilka lat wcześniej.. nie potrafie i nie wiem jak to wtedy robiłam... chyba szare komówki mi umarły xd
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kilknęła w link na samym dole, będzie wspaniale i dziękuję :)
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny blog, fajnie go prowadzisz i piszesz! oby tak dalej mam do ciebie prośbę czy mogłabyś poklikać w link tam gdzie pisze "klik" w moim osttanim poście? baardzo mi na tym zależy, i jeżeli chcesz żebym zaobserwowała twojego bloga najpierw zaobserwuj mojego i napisz to w kom a ja sie za te dwie rzeczy odwdziecze tym samaym na 100% pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pytałaś o obserwacja , zaczynaj a ja się odwdzięczę :)

    http://lethaal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna ta myszka Miki, też bym taką chciała ;)
    Ja też miałam kilka nominacji do LB ale uważam że robienie kilku postów o tej tematyce jest bezsensowne ;)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny cytat <33

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ferie zaczynają się dopiero 15 lutego // Pytałaś o wzajemną obserwację - ja już obserwuję, teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli lubisz tego typu TAGI jak LBA, to czemu nie zrobić drugi raz z rzędu tego? :)

    obserwujemy?
    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog :* :)
    ZAOBSERWUJECIE ? ( dopiero zaczynamy ) na pewno się odwdzięczę
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny post i blog;))
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    http://crazy-moofos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! :) Cudowny blog :)) Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli ci się spodoba mój blog, możesz zaobserwować, a ja z pewnością się odwdzięczę. :) Jeszcze raz, świetny blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. W moim życiu też teraz nastała straszna monotonia... Nie lubię zimy!
    Niedługo będziesz miała ferie to odpoczniesz :))
    Fajny cytat :)

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  24. Fjny cytat ; ) Nie mart się każdy ma czasem mało czasu.

    + obserwuję mam nadzieje że ty też mój blog zaobserwujesz c:
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. prowadzisz bardzo fajnego bloga ;)) wszystkie posty są świetne ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne ..

    zapraszam do mnie
    proszę obserwuj ,czytaj !
    Miłego Dnia

    http://ancia-anka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie napisane.

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam. Jeśli zaobserwujesz, będzie mi bardzo miło a z chęcią się odwdzięczę :)
    Mam nadzieję, że ci się spodoba. Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń